Έγκυρη ενημέρωση
παρουσιώνΚατανοήστε τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των μελών σας και μετατρέψτε πολύπλοκα δεδομένα σε επιχειρηματικές ιδέες.
Τι χρειάζεστε για την καταγραφή παρουσιών.
Προσφέρουμε πλήρη συμβατότητα σε πληθώρα συστημάτων καταγραφής παρουσιών για να καλύψουμε οποιαδήποτε απαίτηση. Εσείς απλά επιλέξτε τον τύπο αναγνώστη που ταιρίαζει στη φιλοσοφία σας.
Μαγνητικός Αναγνώστης
Το GymBoard έχει τη δυνατότητα να αναγνώσει εύκολα μαγνητικες κάρτες, αφού είναι συμβατό με οποιονδήποτε Μαγνητικό Αναγνώστη.
Επαγωγικός Αναγνώστης
Ανεξαρτήτως αν ο Επαγωγικός Αναγνώστης λειτουργεί στη συχνότητα των 125 KHz ή 13,56 MHz, το GymBoard θα συνεργαστεί απόλυτα μαζί του.
Αναγνώστης Barcode
Η χρήση του Αναγνώστη Barcode αποτελεί, μαζί με τον Αναγνώστη QR code, την πιο οικονομική λύση αφού δεν απαιτείται η χρήση PVC καρτών.
Αναγνώστης QR code
Το κάθε μέλος επιδεικνυεί στον Αναγνώστη το QR code που έχει αποσταλλεί στο κινητό του τηλέφωνο και η παρουσία του καταγράφεται.
Αναγνώστης NFC
Το GymBoard μπορεί να συνεργαστεί με κάθε Αναγνώστη NFC και να διαβάσει κάρτες NFC, ετικέτες ή ακόμα και NFC κινητών τηλεφώνων.
Βιομετρικός Αναγνώστης
Ο Βιομετρικός Αναγνώστης διαβάζει το δακτυλικό αποτύπωμα του μέλους επιτρέποντας στο GymBoard να κάνει την απαραίτητη καταγραφή.
Aκριβείς πληροφορίες προσέλευσης.
Ενημερωθείτε μέσα από πολύτιμες πληροφορίες για το τι συμβαίνει στο γυμναστήριο σας. Το GymBoard παρουσιάζει μια τεράστια ποικιλία στατιστικών με σαφή και περιεκτικά γραφήματα. Εντοπίστε ποιες ώρες έχετε μεγαλύτερη προσέλευση, ποιες είναι οι πιο εμπορικές υπηρεσίες, τόσο ατομικά για κάθε μέλος, όσο και συνολικά για όλα τα μέλη σας.
Διαθέτεις ήδη κάποιου τύπου εξοπλισμό;
Μπορούμε εξ’ αρχής να σου πούμε ότι υπάρχει πλήρη συμβατότητα
μεταξύ του εξοπλισμού σου και του GymBoard.
Αναλάβετε δράση
όταν αυτό είναι απαραίτητο.
Σταματήστε να χρησιμοποιείτε ατελείωτα υπολογιστικά φύλλα και μάθετε με μια ματιά πως θα αναπτύξετε την επιχείρηση σας. Το GymBoard εμφανίζει πλούσια στατιστικά. Εσεις απλά αξιολογείστε τα προσφερόμενα δεδομένα και αναλάβετε τις κατάληλες δραστηριότητες στο κομμάτι του μάρκετινγκ.